Klachten

Klachten

Bij Korting4ALL staat klanttevredenheid centraal. Mocht u onverhoopt toch een negatieve ervaring hebben met onze service, dan verzoeken wij u vriendelijk om ons per e-mail te informeren via info@korting4all.nl.
Wij streven ernaar om ingediende klachten binnen twee werkdagen te beantwoorden. Wanneer een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, ontvangt u binnen 14 dagen een bevestiging van ontvangst met een indicatie wanneer u een uitgebreider antwoord kunt verwachten.

Indien Korting4ALL en de consument er samen niet in slagen de klacht op te lossen, heeft de consument de volgende mogelijkheid om de klacht verder te melden:

Via het klachtenformulier van WebwinkelKeur

U kunt uw klacht indienen via het klachtenformulier op de website van WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl). De klacht wordt vervolgens zowel naar Korting4ALL als naar Stichting WebwinkelKeur gestuurd. Wanneer de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, ontstaat een geschil dat in aanmerking komt voor de geschillenregeling.

To Top
Contact
Account
Compare
Wenslijst