Garantie en defecten - KLANTENSERVICE
Op de meeste producten die Q24U levert hebben 1 jaar garantie. Voor OEM en refurnisched prodcuten kan dit soms anders zijn, de garantie wordt per product aangegeven op de product pagina.
Verder zijn van toepassing onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Mocht uw product defect gaan binnen de garantietermijn neem dan eerst contact met ons op via info@q24u.nl, vergeet uw ordernummer niet te vermelden. Na bevestiging van ons kunt u het garantieformulier invullen en het product retour sturen, het formulier vind u onderaan deze pagina.
Q24U (garantie)
Marinus Spronklaan 49 a
4205 CG Gorinchem
The Netherlands
U bent verantwoordelijk voor de retourzending naar Q24U. U dient uw PostNL Track & Trace code goed te bewaren. De kosten voor het verzenden zijn voor eigen rekening. De kosten voor het verzenden van een nieuw product bij defecten zijn voor Q24U. Let op, mocht het artikel niet defect zijn en of defect geraakt zijn door verkeerd gebruik dan kan Q24U beslissen de dubbele handelings- verzendkosten of onderzoekskosten aan u door te belasten.
Beschadigd of verkeerd product
Controleer direct na ontvangst van het product of het onbeschadigd en compleet is geleverd. Als dit niet zo is neem dan binnen 24 uur contact met ons op via info@q24u.nl, vergeet uw ordernummer niet te melden.
Uitzonderingen:
- Speciaal bestelde producten hebben 3 maanden garantie tenzij anders aangegeven.
- Producten waar de garantie sticker van ontbreekt of opengemaakt zijn.
- Bij ondeskundig gebruik van het product waardoor deze defect is gegaan.
- Software geïnstalleerd op geleverd laptops en computers.
- Accu's in gebruikte laptops, telefoons en tablets zit geen garantie op.
Aanmelden en procedure:
Uw bestelling is met de grootste zorg uitgevoerd en wij streven dan ook naar een perfecte kwaliteit voor alle artikelen die u ontvangt. Indien u toch één of meerdere producten aan ons wilt retourneren bent u verplicht zich aan de voorwaarden van q24u te houden. Neem de pagina Garantie en Defecten op de website bij het kopje Klantenservice goed door en vul uw gegevens op dit formulier volledig en nauwkeurig in en vergeet niet uw order nummer te vermelden. Q24U.nl heeft het recht retouren te weigeren als er aan één van de voorwaarden niet is voldaan.
U bent verantwoordelijk voor de retour zending naar Q24U. U dient uw PostNL Track & Trace code goed te bewaren. De kosten voor het verzenden zijn voor eigen rekening. De kosten voor het verzenden van een nieuw product bij defecten zijn voor Q24U. Let op, mocht het artikel niet defect zijn dan kan Q24U beslissen de dubbele handelings- verzendkosten aan u door te belasten.
Na het invullen van het volgende formulier kunt u het product direct versturen, vergeet niet om een kopie retourformulier of factuur bij te voegen.
Retouradres: Q24U (garantie), Marinus Spronklaan 49 a, 4205 CG Gorinchem, The Netherlands